tirsdag 28. oktober 2008

yeyeye, i'm back baby

heihei, da er jeg tilbake. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg har stopet og skrive den siste månden, men hva gjør vel det når jeg er tilbake.


Først må jeg bare medele at jeg ikke får til og laste opp ting på youtube brukeren min, så thea sin video har enda ikke kommet, men håper og tror at det vil ordne seg snart. Vet egentlig ikke helt hvordan det skal ordne seg, men prøver på nytt hver dag, og kanskje en dag degt vil skje ett eller annet youtube mirakel.


Ja, så da er vel mange sitt spørsmål hva som har skjedd siden sist jeg skrev. Vel det har skjedd en hel del, ikke noe av stor og avgjørende betydning, noe som setningen "en hel del" skulle indikere til, men jeg har no holdt meg litt i aktivitet.


Forgi helg var det for eksempel haloween party med afs. Det var morsomt. Fredagen før spiste jeg sushi med xandi og blake, før vi dro til blake og så en film. Husker ikke navnet på filmen, men var visst oscar nominert i 94. Det husker jeg. På haloweenpartyet var jeg og xandi hip-hopere. Vet det virker litt cheasy, eller dorky, eller er sånn jeg føler det. Er vel i og for seg litt dorky, og bruke ordet dorky i en norsk blogg, menmen.


I hvertfall så viste det seg at alle de andre jentene kledde seg ut så feminint som mulig. dvs. små trange kjoler med lite orginale features som djevel horn ol. Mens jeg kunne gå rundt i mine superstore og super komfortable klær. så det var kult.


ellers savner jeg alle dere der hejmme såklart. Og kommenter på bloggen, please. Ingenting som gjør meg mer glad. Eller er vel ting som gjør meg mer glad, men bare lat som om det er det eneste esentiselle her i verden jeg må ha for å overleve. Tror det vil hjelpe dere alle på motivasjonen.
kan vel også legge til ett spørsmål, om dere er helt blank på hva dere vil komenter: Hva vet dere om san antonio?

11 kommentarer:

Mystikk sa...

PENIS

Unknown sa...

FITTE

Edda N Burheim sa...

rakk skal dere begge ha. setter stor pris på så detaljert og hyggelig respons fra dere begge.

btw. mor far, bestemor bestefar tanter og onkler leser denne bloggen

til min familie: mari og thea

Unknown sa...

WÆÆ :S det var bare Eli som kødda :-S ;-S
;;

Anonym sa...

Høres ut som du har det bra. Kan fortelle degat jeg har begynt på linedance. Det er artig og vanskelig. :) marte

Anonym sa...

veit at ei søt jente som hete edda bor i san antonio!

- Jotti

Anonym sa...

Under årets damethe orienterte Siri om at San Antonio er kjent for slaget ved Alamo, sannsynligvis en konflikt mellom Mexico og USA. Davy Crockett var en av heltene. Davy Crockett er vel han med beverhalehatten og egen sang. Artig at du går på Alamo high, Edda. Mor

Anonym sa...

Jeg vet at San Antonia har noe Trondheim ikke har iallefall!

Monika Amundsen sa...

Jeg savner videoblogger!

- Monika! :D

Marte sa...

Koslig å lese blogg : )
Og jeg synes det er minst like koslig å få kommentarer selv, så da får jeg legge igjen en til deg så du blir glad : )

Jeg vet NADA om San Antonio ;p

Marte sa...

Du er utfordret : )

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.