søndag 5. oktober 2008

lets go TP??

Nå er klokken sånn ca 10 om morgenen her i Alamo Heights, og jeg har nettopp våknet. Det er 23 varmegrader ute, og sola skinner som alltid.
jaja, nok om det. I går var en veldig slitsom, og opplevelsesrik dag. Vil gå fort gjennom det som er viktig så dette inlegget ikke blir alt for langt.
Først dro jeg og madeline, og mom til frivllige obamakontoret i down town. Siden madeline må jobbe som frivillig i en av klassene sine, og siden jeg ville ha obama buttons ol. Visste dere at alamo heights sin zipkode, er den zipkoden i usa som donerer fjerder mest penger til det republikanske partiet.


Etter det dro jeg med xandi, mallory og faren til mallory ned til downtown. Mallory er xandi sin venn fra choir, og til det mexicanske markedet. Det var veldig morsomt. Vi var å så det stedet den første fajhitasen ble laget, og spiste den beste mexicaanske maten jeg har smakt.



Etter det dro jeg og xandi på ett teaparty til cassie. Først drakk te, så bestemte vi oss for å dra på matbutikken. Der gikk vi rundty og hadde det morsomt. Da vi giikk gjennom seksjonen med dopapir, ol. spurte de alle oss om vi hadde gått tp before. både jeg og xandi, sa nei, det har vi ikke hva er det?, og de forklarte oss at du tar dopapir og hiver det rundt om i hagen til en person.


Så da bestemte vi oss for å dra tp, til en som visstnok var pbsessed with en av de andre jentene som jeg ikke husker navnet på nå. så vi dro og plukket opp en annen venn av jentene, og så dro vi til denne gutten sitt hus. dette var resultatet:



4 kommentarer:

Unknown sa...

hæ? dynka dokker en random type sitt hus med dopapir?

Edda N Burheim sa...

ja, eller en gutt som var med oss, kjente han visst, er visst vanlig er. da jeg spurte madeline om det fortalte hun mag at de også bruker plastgafler og stikker de i hagen til folk, og skriver ting med sånn tusj som går bort i oppkjørselen.

Lise sa...

edda you've gone wild der borte ! :-O

Mystikk sa...

ser en av de to røverne på det nederste bildet vireklige var krigsklar. bra det!