lørdag 4. oktober 2008

bicycle

howdy, how are yall doing?

okei, er det eneste jeg kan si på texas dialekt etter 7 uker her i san antonio. men bruker faktisk y'all nå til vanlig, uten å tenke meg om. så det er interesant. nok om meg og min dialekt, vi vet alle at jeg til tider kan henge meg opp i dette, selv om det da for dere der hjemme ofte er trøndersk, og ofte hvor brett eller mindre brett jeg og andre snakker. jaja. jeg er fortsatt meg.

først litt bilder fra homecoming kampen, og dansen.


yea, så over til dagens hendelser. I dag dro jeg å spiste lunch på order-up med flip, peaches, og noen andre jenter. Etter det hadde jeg den vanlige slutten på skoledagen med pre-parenting, us-history, og sooooccer. Jo og før lunch hadde jeg en stor halvårstest lignende ting i både fysik og pre-cal. jaajaa, nok om min akademiske dag. Etter skolen dro jeg og xandi hjem til hennes hus. Vi har få klasser sammen, så vi ser ikke hverandre så ofte på skolen bortsett fra til lunch, så hver fredag har vi en "tradisjon" om man kan kalle det det, om og dra hjem til meg og spise grilled chees sandwiches.
Okei, dette fikk det til å virke som vi spiser store mengder med dem, men er egentlig bare en hver. I hvertfall, til saken. i dag dro vi istede hjem til xandi og spiste. etter det bestemte vi oss for å dra på sykkeltur. så vi sykklet litt rundt, før vi endte opp på hbe. jeg hadde litt penger så vi bestemte oss for å dra en tur inn der. men vi hadde glemt sykkellåser, så vi bestemte oss for å ta de med inn på butikken. husk at dette er texas, sykler er ikke en vanlig ting her. så alle snudde seg etter oss i butikken, mens vi syklet rundt, og hadde det kjempe morsomt. etter det dro vi tilbake og så shindlers list.
jaja, savner dere alle, og takk for pakken mor og far.

1 kommentar:

Jotti sa...

naw. du så fin ut, edda :)