mandag 6. oktober 2008

HAAAAAAPPYYY BIRTHDAY THEEEAA

okei, ja, gratulerer så mye med dagen thea. gratulerer gratulerer. Håper du har en fantastisk stoor og magisk dag, og alt annet.



det kommer en videoblogg dedikert til deg når jeg får kommet meg opp, eller får sendt noen andre opp, siden jeg har tråkket over, og har store vansker med å gå i trapper.



men dette inlegget handler bare om deg, fordi jeg vet at du syns det er bra.



okei, jeg er ikke veldig flink til å skrive osv. men la meg bare si at du er den morsomste, og kuleste og beste vannenn en person kan ha, og jeg ønsker deg den beste bursdagen din noen sinne.

og nå er det bare ett år til 18 det er kult.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Edda <3
Så på videobloggene dine. Du er så utrlolig søt og æ like væremåten din :D
Har du det bra i Texas eller?

Anonym sa...

Kommentaren min er egentlig til et tidligere innlegg. Det er veldig hyggelig med besøk av Xandi, faren og kjæresten. Er det kjæresten til Xandi eller til faren? Uansett, de er hjertelig velkomne. Har du funnet adepteret ditt? Dell er et amerikansk selskap så det er sikkert mulig å bestille via nettet. Videobloggene er veldig morsomme. Du har ikke forandret deg noe..... Oss på Hyllgaarden

Anonym sa...

edda da, mariah i sverige skriver SVERIGE: ikke svergie :-D hahaha


har du det bra? :-) og blogg ofter, like å les !

Unknown sa...

Okei.
Skjer det ikke noenting i San Antonio for tia eller? Det kommer i allefall ingen oppdateringer.
Jeg ringer deg jeg nå...

Unknown sa...

Gratulerer med 5000 lesere! Jeg syns du kan feire det med et blogginnlegg...
Jeg skal forresten komme med et innlegg til uka som du kommer til å synes er veldig interessant (aka hysterisk latterlig)

Anonym sa...

eddaaa, på tide å oppdater snart?
- Jotti

Anonym sa...

du må snart skriveee.. dette er favorittbloggen min, ang utveksling :D where are youuu