onsdag 19. november 2008

en liten oppdatering fordi jeg ikke har noe annet og gjøre

hva har skjedd siden sist? spør du deg kanskje? hvordan har vår alles kjære edda det i d store utland? er hun blitt tjukk av all maten i fast food heaven, texas?

vel den eneste som kan svare på alt dette er vel meeeg.

Vel først av alt, GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SOM VAR MARI!!!!!!!
du fikk ikke eget inlegg fordi jeg har hallveis sluttet og blogge. ringte deg istede, men du tok ikke telefonen, er din egen feil du.
i hvertfall så vet jeg at du hadde en veldig bra dag(som jeg forsto d, kan ha feil, menmen) og det er jeg såklart kjempeglad for. For dere som ikke vet det så er mari min kjære venn som bor i california med familien sin nå. Du er en kjempebra person, har aldri hadd en lite givende samtale med deg i alle de (11,5-5,5=6) 6 årene jeg har kjent deg. du er kjempe snill, og kjempe kul. Bare ett år igjenn til 18!!!!!!!!!!!!!

I hvertfall, også har jeg kjøpt meg iPod touch, er kult, kjøpt meg mere klær, orker ikke og bruke tid på type plyweare ting med klærne, er ikke så interisert i klær at d gjør noe. Men kjøpte ett par jeanse som jeg liker godt. vet ikke hvorfor.

jo også neste helg er det senior party= "prom" skolen min brukte 72.000 dollar på dette i fjord, skal visst være mer i år. så d måmåmå bli bra.
elelrs har jeg d bra. dagene går forbi. i går fikk jeg en pakke i psten av mor og far med sjokolade og div. ble veldiig glad. jeg snakket også med theothea på skype, og mormor på søndagen. også snakker jeg med mari cali, og amanda washington nesten hver uke, også hadde jeg en samtale på tlf med gro kansas i dag. hadde ikke snakket med henne på mange månder så d var veldig hyggelig.

hva mer skal jeg si, jo, jane fra gahna skal bo hos oss denne uka, siden vertdmoren hennes skal bort eller noe. hun snakker ghanask engeslk som jeg ikke forstårt. er bare og si Acward(feil staving?)
og i helgene har jeg alltid noe og gjøre, bare sånn at mor og far ikke skal bekymre seg...

jaja, savner dere alle veldig mye, men elsker å være her også. så alt er bra


eddaeddaedda

4 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som du har det bra. Er på skole for tiden jeg. Har kjøpt meg headset så jeg kan snakke med eg på skype, men må laste det ned først. Alt er nå bra med meg i Danmark da. Du skal få en julegave av meg og. Helga og far var på besøk forige weekend. Savner deg også. Marte <3

Unknown sa...

eddaeddaedda

takk for bursdagshilsen, det var veldig koselig!

Anonym sa...

nytt innlegg snart? :)

magnir sa...

edda di hore.. kan du ikke nevn mæ i nå innlegg snart?! MISS YA prettygirl yahoo